スキップしてメイン コンテンツに移動

新年のご挨拶◎

今日から仕事はじめました。今年の目標も健康!仕事は一番に、あとは市内に13 ヶ所ゴルフ場があるといわれる瑞浪にいるので、ぜひゴルフもやってみたいです。
I just started working Today. My personal goal this year is to stay healthy. Business is my priority but I want to try playing golf as well since there are 13 golf courses in my hometown.

年末年始は、大学時代の友達と過ごしたり、日の出を見るために山に登ったり、箱根駅伝をテレビで見たり、静岡で美味しいマグロを食べたり、家族で出かけたり、ゆっくりしていました。
During the holidays I relaxed a lot. I climbed mountains with my friends, watched the sunrise and the marathon (the Hakone ekiden) on TV which is a long distance relay race consisting of university students and ate tuna in Shizuoka-Yaizu.

今年は自分を追い込んでいきたい。傾向として岐阜生活は気が緩みがちなので、気を引き締めたいと思います。もちろん、追い込んだ先のそのプレッシャーに耐えられるだけの精神力と体力もつけていきたいと思います。
I want to challenge myself this year. When I’m in Gifu, I tend to get relaxed. I need to stay focused on my work. I want to work harder, think deeper and be active. I feel it is important to build mental strength and increase my stamina in order to work harder.

自分のこれからのテーマとして「タイルの企画・製造・販売」の道がクリアに見えたので、これまでの模索期を抜け、その道を深堀りしていくべく、今年は頑張りたいと思います。
My business involves making tiles and selling them. I didn’t have a clear vision of what I wanted to do before, but now I do. I need to take a step forward to be a professional.

123日からREADY FORでクラウドファンディングを始める予定です!2月には初の展示会GiftShowに出展予定です。「タイル」というキーワードで、新しい関係性を築いていきたいです◎
I’ll start an on-line fund raising campaign for my tile business from the 23rd of January. I’m going to put up a display booth at an exhibition in February. I’m looking forward to reconnecting the relationship between selling and making tiles.

コメント

このブログの人気の投稿

のんびりスイーツ★

タイトルそのまま。 名古屋でお茶してます。 スイーツ、たまにはいいね〜。

CCCランチ★

カルチュアコンビニエンスクラブ、通称CCC@渋谷へ打ち合わせでいってきました。
CCCというと馴染みがないですが、TSUTAYAやTポイントの運用をしている会社さんです。 こちらが社員食堂。TSUTAYAみたい。
博報堂と同じく社員カードでしか支払いができないので、ちゃっかりご馳走になってしまいました。 (笑)
TSUTAYAとのお仕事ではないのですが(笑)、今度はじまるみなとフューチャーセンターの港区検定の打ち合わせしてきました★ とっても相性がいいので、良い方向に進みそうです! 楽しみです!!!

クロスバイク!!

去年の夏から悩んだクロスバイク購入です! 真っ白のやつ買っちゃったぜぇ!!